مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:502020-11-23اجتماعي

احتمال بسته شدن راه های روستایی مناطق سردسیر آذربایجان شرقی


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: اولین برف پاییزی فراگیر در روز پنج شنبه این هفته احتمال دارد راه های روستاهای مناطق کوهستانی و سردسیر استان را ببندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد امیدفر، با بیان اینکه سامانه بارشی جدید از بعد از ظهر روز چهارشنبه وارد استان می شود، افزود: این سامانه موجب بارش باران و برف در مناطق مختلف استان می شود.

وی اظهار داشت: فعالیت اصلی این سامانه از روز پنجشنبه در استان آغاز می شود و از روز جمعه از فعالیت آن کاسته شده و از روز شنبه به تدریج از سطح استان خارج می شود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی گفت: این سامانه همچنین موجب کاهش نسبی 2 تا 5 درجه ای دمای استان شده و در مناطق گرمسیر، آبگرفتگی معابر و در مناطق سردسیر کاهش دید، اختلال در عبور و مرور خودروها در راه های ارتباطی به ویژه گردنه ها و جاده های کوهستانی و لغزندگی معابر و جاده ها را به دنبال دارد.

امیدفر، به مسافران و رانندگان توصیه کرد، از سفرهای غیرضروری در این روزها اجتناب کرده و در صورت ضرورت در کنار رعایت نکات ایمنی خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

وی همچنین انجام اقدامات به موقع در خصوص برف روبی و نمک پاشی راه های ارتباطی، مدیریت در توزیع و مصرف حامل های انرژی و توجه به توصیه های ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بسته شدن راه های روستایی مناطق سردسیر آذربایجان شرقی

احتمال بسته شدن راه های روستایی مناطق سردسیر آذربایجان شرقی