مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:202020-11-23اقتصادي

تحقق 13 درصد از بارندگی سالانه استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است


با اتمام فعالیت سامانه بارشی اخیر در روز یکشنبه، اقدامات و فعالیت های شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر جهت مواجهه با سیلاب های پیشرو در حال انجام است.

- معاون حفاظت و بهره برداری این شرکت در حاشیه بازدید از تاسیسات آبی شهرستان های گناوه و دشتستان گفت: عمده بارش های سامانه اخیر در شمال استان به ویژه شهرستان های گناوه و دشتستان به وقوع پیوست.

مهندس عبدالطیف عباسی نژاد گفت: در 48 ساعت اخیر تلاش شد تا سیلاب های رودخانه دالکی را به صورت ایمن و باحداکثر ظرفیت کانال، وارد شبکه آبیاری دالکی نموده و از هدررفت آن جلوگیری شود.

وی افزود: همچنین سیلاب ورودی میان حوزه ای رودخانه شاپور در پایین دست سد رییسعلی دلواری کنترل گردید و به شبکه آبیاری انتقال داده شد تا اراضی تحت پوشش این شبکه نیز از این بارندگی ها منتفع شوند.

عباسی نژاد خاطرنشان کرد: همچنین آب مازاد سیلاب از طریق تخلیه کننده های کانال ها جهت استفاده های محیط زیستی به رودخانه منتقل گردید.

وی با اشاره به بروز خسارات به تاسیسات آبی استان گفت: به دلیل حجم بالای بارندگی در مدت زمان کم، در چند نقطه از سامانه انتقال و شبکه های آبیاری و زهکشی شاهد بروز خساراتی بوده ایم که کارشناسان این شرکت در حال بررسی و تعیین حجم خسارات وارده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 13 درصد از بارندگی سالانه استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است

تحقق 13 درصد از بارندگی سالانه استان بوشهر /سامانه بارشی شدیدی در راه است