مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 15:102020-11-23ورزشي

رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا 5 سال محروم شد


فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) پس از تحقیقات کمیته اخلاق، «احمد احمد» رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا(کاف) را به مدت پنج سال از فعالیت فوتبالی محروم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، احمد که ریاست کنفدراسیون فوتبال آفریقا را برعهده دارد،در نظر داشت تا در انتخابات ماه مارس شرکت کند.

فیفا در بیاینه‌ای اعلام کرد که کمیته مستقل اخلاق این نهاد احمد را به دلیل دریافت و پذیرش هدایا و سایر منافع و همچنین تخصیص غیرمتناسب بودجه و پرداخت رشوه مجرم شناخته است.

فیفا در ادامه محرومیت پنج ساله احمد را از فعالیت ملی و بین المللی فوتبال تایید و همچنین وی را به پرداخت 200 هزار فرانک (164 هزار و 500 دلار) محکوم کرد.

«عمر فهمی» دبیرکل سابق کاف که اوایل سال جاری به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت، از اتهامات خود تبرئه شد؛ فهمی در مارس 2019 اسنادی را در اختیار کمیته اخلاق فیفا قرار داد که احمد را به پرداخت 20 هزار دلار رشوه به حساب‌های روسای دو فدراسیون فوتبال آفریقا محکوم می کرد.

بدنبال افزایش فساد در کاف، «فاطما سامورا» دبیرکل فیفا به عنوان رییس هیات اعزامی و اداره کننده موقت بخش عمده‌ای از کنفدراسیون فوتبال آفریقا را عهده‌دار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا 5 سال محروم شد

رییس کنفدراسیون فوتبال آفریقا 5 سال محروم شد