مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-23اقتصادي

شیوه نامه ساماندهی بازار زنجیره فولاد هفته آینده اجرا می شود


رییس هیات عامل ایمیدرو از تصمیم ستاد اقتصادی دولت برای اجرای شیوه نامه ساماندهی بازار زنجیره فولاد کشور داد و گفت: این دستورالعمل از ابتدای هفته آینده اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، برخی مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان نحوه قیمت گذاری در صنعت فولاد بازنگری شود اعلام کردند: طرحی ارائه شده برای نحوه قیمت گذاری در صنعت فولاد که مانع صادرات این صنعت میشود و فقط باعث میشود حق بسیاری از سهامداران و کارکنان و تولیدکنندگان و میلیون ها سهامدار عدالت نادیده گرفته بشود.

تا کی این اجحاف در صنعت فولاد ادامه می یابد؟ در این مورد خداداد غریب پور، رییس هیات عامل ایمیدرو از تصمیم ستاد اقتصادی دولت برای اجرای شیوه نامه ساماندهی بازار زنجیره فولاد کشور خبر داد.

  معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر اهمیت حذف سقف رقابت در تعیین قیمت فولاد، اظهار داشت: در شیوه نامه جدید، دولت قبول کرده که قیمت بر مبنای رقابت در بورس کالا کشف و تعیین شود.

بدین ترتیب، روند قیمت گذاری کاملا رقابتی خواهد بود.

وی به تامین نیاز بازار داخل اشاره کرد و گفت: به منظور تعیین مازاد عرضه بازار و صادرات محصولات، یک الگوی شفاف تعریف شده و برخی نگرانی ها در خصوص وجود امضای طلایی برطرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه نامه ساماندهی بازار زنجیره فولاد هفته آینده اجرا می شود

شیوه نامه ساماندهی بازار زنجیره فولاد هفته آینده اجرا می شود