مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-23حوادث

مواد فروش محله شوش تهران با بیش از یک کیلو شیشه به دام افتاد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله شوش تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم در شرق پایتخت یک کیلو و 950 گرم مواد روان گردان شیشه کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از عناصر اصلی توزیع شیشه در محله دروازه غار تهران پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از مأموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را برعهده گرفتند.

حسنوند افزود: در تحقیقات انجام شده از سوی مأموران مشخص شد متهم که سامان نام دارد در منطقه شوش تهران اقدام به فروش مواد مخدر روان گردان شیشه می کرده است.

با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و اطلاعات مفیدی که مأموران پلیس در بررسی های میدانی به دست آوردند سرانجام مختصات و آدرس دقیق مخفیگاه متهم در منطقه شرق تهران شناسایی و اقدامات مقدماتی شامل اخذ مجوز قانونی جهت ورود به منزل و آماده سازی تیم عملیاتی برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم به عمل آمد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار داشت: با توجه به تکمیل پرونده و ارائه گزارش به مرجع قضایی، مجوز قانونی جهت ورود به منزل و بازداشت متهم صادر و روز گذشته تیم عملیاتی عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب به محل اعز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد فروش محله شوش تهران با بیش از یک کیلو شیشه به دام افتاد

مواد فروش محله شوش تهران با بیش از یک کیلو شیشه به دام افتاد