مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 14:052020-11-23اقتصادي

پیش بینی رشد 130 درصدی درآمد دهیاری ها در سال 99


معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده، در راستای تکالیف قانونی و به منظور کمک به دهیاری ها برای پیشبرد امور روستا، - معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: با پیگیری های به عمل آمده، در راستای تکالیف قانونی و به منظور کمک به دهیاری ها برای پیشبرد امور روستا، تحقق برنامه ها و انجام وظایف قانونی، 7500 میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده به نهادهای مذکور تخصیص یافت و پرداخت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی قربانی ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: با احتساب این مرحله پرداخت، از ابتدای سال 1399 تاکنون حدود 9 هزار میلیارد ریال از محل قانونی مذکور به دهیاری ها پرداخت شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه پرداخت این مبلغ که حدوداً نزدیک به کل مبالغ واریزی از این محل در سال 1398 می باشد در این مقطع زمانی با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و هزینه های ناشی از همه گیری کرونا می تواند زمینه ساز اجرای طرح ها و پروژه های دارای اولویت در روستاها و خدمت رسانی بیشتر به روستاییان می باشد.

قربانی همچنین گفت: به نظر می رسد مقایسه میزان اعتبار پرداخت شده از این محل در سال گذشته با مجموع مبالغ واریز شده طی 8 ماه سال جاری، رشد حدود 130 درصدی سهم دهیاری ها از محل تبصره 2 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی رشد 130 درصدی درآمد دهیاری ها در سال 99

پیش بینی رشد 130 درصدی درآمد دهیاری ها در سال 99