مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:452020-11-23اجتماعي

تشدید بارش برف و باران از بعدازظهر امروز در مازندران


بعدازظهر امروز شاهد بارش باران، وزش باد شدید موقتی ، بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی ، مواج و متلاطم شدن دریای خزر هستیم.

- سیدمحمدرضا رضوی امروز درباره وضعیت جوی مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: بعدازظهر امروز با تقویت جریانات سرد و مرطوب شمالی و عبور موج در تراز میانی جو شاهد  بارش باران، وزش باد شدید موقتی ( حداکثر بین 45 تا 65 کیلومتر بر ساعت )، بارش برف در مناطق و محورهای کوهستانی ، مواج و متلاطم شدن دریای خزر هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی همه مناطق استان به ویژه مناطق ساحلی وجلگه ای را دربرمی گیرد، افزود: فعالیت این سامانه بارشی تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت که طی این مدت احتمال خسارت به سازه های موقت و سست بنیان، مه آلود شدن و کاهش دید در جاده های کوهستانی و اختلال در تردد وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی مازندران اضافه کرد: باتوجه به فعالیت این سامانه بارشی توصیه ما بر استحکام سازه های موقت ، احتیاط در تردد جاده ای و پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات استان است.

این مسوول با اشاره به کاهش ناپایداری آسمان مازندران از روز سه شنبه، بیان کرد: روز چهارشنبه آسمان مازندران به صورت صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، از اواخر وقت با افزایش ابر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید بارش برف و باران از بعدازظهر امروز در مازندران

تشدید بارش برف و باران از بعدازظهر امروز در مازندران