مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-23اجتماعي

برگزاری جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا/آخرین مهلت ارسال ایده


جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا برای دانش آموزان 7 تا 18 سال سراسر کشو در محور آزمایشگاه ایده با موضوع «راهکارهایی برای پایان دادن به چالش کرونا با شستن دست ها به عنوان مهم ترین عامل انتقال ویروس و داشتن دنیایی پاک و به دوراز آلودگی های جسمی و روحی با دستانی پاک» برگزار می شود.

- جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا برای دانش آموزان 7 تا 18 سال سراسر کشو در محور آزمایشگاه ایده با موضوع راهکارهایی برای پایان دادن به چالش کرونا با شستن دست ها به عنوان مهم ترین عامل انتقال ویروس و داشتن دنیایی پاک و به دوراز آلودگی های جسمی و روحی با دستانی پاک برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا با حمایت و همکاری انجمن ترویج علم ایران و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار می شود.

شش محور برای ارائه ایده شامل موارد زیر است: 1-راهکارهایی ارائه کنید تا حس مسئولیت پذیری و کمک به همنوعان در افراد جامعه در این ایام بحران کرونا افزایش پیدا کند.

2- راهکارهایی برای پایان دادن به چالش کرونا با شستن دست ها به عنوان مهم ترین عامل انتقال ویروس و داشتن دنیایی پاک و به دوراز آلودگی های جسمی و روحی با دستانی پاک ارائه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا/آخرین مهلت ارسال ایده

برگزاری جشنواره مجازی زنگ هشدار کرونا/آخرین مهلت ارسال ایده