مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:402020-11-23اقتصادي

قطعی و افت فشار 16 ساعته آب در شیراز


روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز سه شنبه 4 آذر، شهروندان ساکن در بعضی از مناطق شیراز برای 16 ساعت با افت فشار و قطعی آب، - ایسنا/فارس روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز در اطلاعیه ای اعلام کرد که از روز سه شنبه 4 آذر، شهروندان ساکن در بعضی از مناطق شیراز برای 16 ساعت با افت فشار و قطعی آب، مواجه خواهند شد.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شیراز اعلام کرده است که از ساعت 8 صبح روز سه شنبه 4 آذر، آب به شکل موقت و برای حدود 16 ساعت در بخش های وسیعی از شمال، مرکز، غرب، جنوب و شرق شیراز قطع شده یا از فشار آن کاسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه شرکت آبفای شیراز، علت این قطعی و افت موقتی فشار آب نشتی ایجاد شده در خط اصلی آبرسانی از سد درودزن به شیراز و نیاز اضطراری به تعمیر این مسیر از خط تامین کننده جریان آب، اعمال خواهد شد.

براساس این اطلاعیه قطعی یا افت فشار آب در محدوده ی اکبرآباد، رکن آباد، زیباشهر، آب زنگی، کوی گلشن، خیابان جام جم، میدان گاز، تپه تلویزیون و خیابان انقلاب در شمال شیراز، خیابان ملاصدرا در مرکز شیراز و شهرک سعدی در شرق شیراز حادث خواهد شد.

در اطلاعیه آبفای شیراز همچنین از بلوار سیبویه، شهرک های احمدآباد، فرهنگیان، جانبازان پشت باغ جنت، فرهنگیان عشایری، رضوان، بهاران، بلوار نارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعی و افت فشار 16 ساعته آب در شیراز

قطعی و افت فشار 16 ساعته آب در شیراز