مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:352020-11-23سياسي

تخلف ثبت شده رانندگان مجاز پس از رفع محدودیت، اصلاح می شود


سخنگوی ستاد استانی مقابه با کرونا در اصفهان گفت: تخلف ثبت شده رانندگان دارای مجوز تردد در زمان محدودیت کرونا توسط دوربین های ثبت تخلفات، پس از پایان اجرای طرح اعمال محدودیت اصلاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان،حجت اله غلامی گفت : با اشاره به سازوکار تردد کارکنان واحدهای تولیدی فعال و شرکت ها افزود: همزمان با آغاز محدودیت های تردد با پیش بینی سازوکاری برای افرادی که بصورت شیفتی در واحدهای خدماتی، بهداشتی و صنایع کار می کنند مقرر شد اسامی آنها برای صدور مجوز تردد توسط فرمانداری ها، اتحادیه ها و دستگاه های اجرایی اخذ شود.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با در اصفهان ادامه داد: روز گذشته برخی فروشگاه ها و واحدهای تولیدی که فعالیت آنها ممنوع بود، محدودیت ها را رعایت نکرده بودند که با حضور تیم های بازرسی اتاق اصناف و تعزیرات و تذکرات داده شده به این دستور تمکین کردند.

وی افزود: در مجموع وضعیت رعایت ممنوعیت فعالیت مشاغل گروه های 2، 3 و 4 در شهرهای دارای وضعیت قرمز و مشاغل گروه های 3 و 4 در شهرهای نارنجی و در کلانشهر اصفهان و شهرهای مرکزی استان به نسبت شهرهای حاشیه ای و اطراف بسیار بهتر بود که پیش بینی می شود تا 2 روز آینده این وضعیت مطلوب تر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف ثبت شده رانندگان مجاز پس از رفع محدودیت، اصلاح می شود

تخلف ثبت شده رانندگان مجاز پس از رفع محدودیت، اصلاح می شود