مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-23سياسي

درخواست جامعه اسلامی دانشجویان برای بررسی قضایی اقدامات «ملک زاده»


جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه ای از رییس دستگاه قضا خواست تا درباره اقدامات معاون سابق وزارت بهداشت و تیمش، تحقیقات لازم انجام شود و در صورت اثبات جرم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران طی نامه ای از آیت الله رییسی رییس دستگاه قضا خواست تا در اسرع وقت پیرامون بحث اقدامات رضا ملک زاده معاون سابق تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و تیمش، تحقیقات لازم را انجام داده و در صورت اثبات جرم، برخورد قانونی و قاطع صورت گیرد.

در این نامه خطاب به آیت الله رییسی آمده است: از زمانی که ویروس منحوس ، به ناگاه استعفا نموده و با اظهارات خود باعث تشویش اذهان عمومی شده اند.

در مورد این افراد، نکاتی وجود دارد که باید مورد تفحص و بررسی قرار گیرد و در صورت تشخیص جرم، اقدامات لازم انجام شود.

دکتر ملک زاده بعنوان معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و تیمشان باید پاسخگوی سوالات زیر باشند: 1- چرا داروهایی را بدون انجام مراحل کامل مطالعات تخصصی و به صورت مویرگی بدون اینکه در پروتکل وزارت بهداشت وجود داشته باشد وارد سیکل دارویی کشور کردند؟ 2- ریز بودجه هایی که برای کارهای تحقیقاتی به ایشان پرداخت شده، کجا مصرف شده است؟ 3- چرا ایمنی گله ای را برای ایران طراحی کرند؟ و چرا پاسخگوی نتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جامعه اسلامی دانشجویان برای بررسی قضایی اقدامات «ملک زاده»

درخواست جامعه اسلامی دانشجویان برای بررسی قضایی اقدامات «ملک زاده»