مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 13:052020-11-23سياسي

رمز موفقیت پایگاه های اسوه بسیج در جشنواره مالک اشتر چیست؟


چند سالی است که جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی برگزار می شود.

- ایسنا/قزوین چند سالی است که جشنواره مالک اشتر با هدف معرفی فرماندهان و مسئولان برتر در رده های مختلف، توسعه فرهنگ شایسته سالاری، ایجاد زمینه تعالی بخشی سازمانی و ایجاد یکپارچگی و همسویی برگزار می شود.

با توجه به هفته بزرگداشت بسیج برگزیدگان دهمین جشنواره مالک اشتر در جمع رسانه های گروهی استان حضور پیدا کردند.

مصیب سلیمانی، فرمانده حوزه مقاومت حضرت مهدی(عج) اسفرورین که در سال 1394 به عنوان فرمانده پایگاه نمونه کشوری در جشنواره مالک اشتر انتخاب شده است، اظهار می کند: امسال نیز در جشنواره مالک اشتر به عنوان فرمانده حوزه نمونه کشوری انتخاب شدم.

حضور گروه جهادی در لرستان مهم ترین اقدام شاخص وی با بیان اینکه انتخاب در جشنواره مالک اشتر به عملکرد انجام شده در حوزه های مقاومت بسیج بازمی گردد، ادامه می دهد: بسیج همه برنامه ها را در مراحل حوزه، ناحیه، استانی و کشوری بررسی کرده و مورد ارزیابی قرار می دهد.

اگر بخواهیم از برنامه های شاخصی که در این بخش داشتیم باید توضیح دهیم در سال 98 در حوزه سازندگی گروه جهادی نمونه خود را برای ساخت منزل سیل ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت پایگاه های اسوه بسیج در جشنواره مالک اشتر چیست؟

رمز موفقیت پایگاه های اسوه بسیج در جشنواره مالک اشتر چیست؟