مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-23دانش

جذب حداکثری جوانان نخبه در مراکز پژوهشی


وزیر علوم با تاکید بر جذب حداکثری جوانان نخبه در مراکز پژوهشی و همچنین دخالت دادن آنان در مسائل مدیریتی گفت:بایداز این تفکر و روش سنتی خارج شویم که همه دانشگاه ها به دانشگاه جامع تبدیل شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبوده و ایشان بارها تاکید داشته اند که آموزش عالی در موارد و شاخص های مختلف باید تعیین تکلیف و ساماندهی شود و همین تاکیدات ما را ملزم می کند که در این خصوص با دقت بیشتری عمل کنیم.

وزیر علوم با بیان اینکه ساماندهی آموزش عالی یک طرح ملی است و ملزم به اجرای مصوبات آن هستیم، گفت: این طرح در برنامه های دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی هم دیده شده و این شورا در تیر ماه امسال طرح را تایید کرده و ما به استناد برنامه ها و ضرورت های آموزش عالی کشور اعم از آموزش، پژوهش و فناوری، مکلف به اجرای مصوبه این شورا هستیم.

غلامی با تاکید بر لزوم ارائه توضیحات و روشنگری درخصوص چگونگی اجرای این طرح برای مسئولان استانی افزود: در نشست امروز آیین نامه پیاده سازی آمایش آموزش عالی کشور، به خصوص بخش مدیریت استانی این طرح مطرح می شود و در این راستا تصمیم گرفته شده در مرحله اول ساماندهی، با نگاهی محلی تر و استانی به پیش برویم و از همین ظرفیت مدیریت آموزش عالی استانی می توانیم در جهت تمرکززدایی از وزارت علوم نیز استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب حداکثری جوانان نخبه در مراکز پژوهشی

جذب حداکثری جوانان نخبه در مراکز پژوهشی