مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-23دانش

تشریح فعالیت های مسئله محور بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت


مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تشریح برنامه های این تشکل دانشجویی در حوزه مسئله محوری گفت: - مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت فعالیت های مسئله محور این تشکل دانشجویی را تشریح کرد.

مرادی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ضمن تشریح برنامه های این تشکل دانشجویی در حوزه مسئله محوری گفت: یکی از مسائل در حال پیگری موضوع ازدواج های دانشجویی و ابعاد مختلف آن از جمله اشتغال، وام های دانشجویی و خوابگاه متاهلی است، چون در این دانشگاه خوابگاه متاهلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت در کنار مسائلی مانند سبک زندگی و ازدواج به مقوله کاهش جمعیت، کاهش فرزندآوری و سقط جنین ورود پیدا کرده و طرح های مطالعاتی در این خصوص در حال انجام است، اظهار کرد: متاسفانه نه در دولت و مجلس و نه در مجموعه های مثل وزارت ورزش و جوانان و معاونت امور خانواده و زنان رییس جمهور هیچ توجهی به مسئله سقط جنین در کشور نمی شود.

مرادی افزود: با توجه به برخی رویه های غلط در صدا و سیما نظیر جذب مخاطب به هر قیمتی، کمبود برنامه های محتوایی و گفتگو محور، کاهش سطح کیفی برنامه ها و کمبود برنامه های ارزشی مانند ثریا و جهان آر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح فعالیت های مسئله محور بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت

تشریح فعالیت های مسئله محور بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت