مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-23اجتماعي

اجرای طرح اهدای خون اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه


فرمانده یگان های ویژه ناجا از اجرای طرح اهدای خون؛ اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه سراسر کشور، با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده های خونی، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو نیاز مبرم به فرآورده های خونی، شرکت داشته اند.

فرمانده یگان های ویژه ناجا با اشاره به آیه شریفه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً: هرکس نفسی را حیات بخشد، گویا همه مردم را زندگی بخشیده است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دین مبین اسلام به آن سفارش شده است، تعاون، دیگریاری و تأمین نیازمندی های نیازمندان جامعه است چراکه هدف از زندگی اجتماعی، کمک افراد به یکدیگر برای آسان تر شدن راه نیل به کمال است.

سردار کرمی با تاکید بر ارتقای روحیه تعاون و هم نوع دوستی و همچنین ترویج آن در سطح جامعه، بیان کرد: در نظام اسلامی، انسان ها همانند اعضای یک پیکر محسوب می شوند که اگر یکی از آنان دچار درد و رنج شود، سایر اعضا نیز در آن احساس با وی شریک هستند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: یگان های ویژه ناجا در تمامی مأموریت ها و صحنه های مختلف نشان داده اند که همیشه در کنار مردم هستند و هر جایی نیاز به حضور آنان احساس شود، در صحنه حاضر شده و با روحیه جهادی و انقلابی آماده خدمات رسانی و همیاری با مردم عزیز ایران اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح اهدای خون اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه

اجرای طرح اهدای خون اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه