مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 12:252020-11-23حوادث

دستگیری 10 متهم طی 48 ساعت گذشته در شهرستان بهار


فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 10 متهم در نتیجه تشدید فعالیت های انتظامی طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

- سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از دستگیری 10 متهم در نتیجه تشدید فعالیت های انتظامی طی 48 ساعت گذشته در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، قاچاق کالا، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی در شهرستان بهار با مشارکت و همدلی مردم و رده های انتظامی و با بکارگیری تمامی امکانات در 48 ساعت گذشته اجرا شد.

وی افزود: دستگیری پنج سارق و چهار معتاد و توزیع کننده مواد مخدر و کشف دو دستگاه خودرو و موتور سیکلت سرقتی و شش فقره سرقت از نتایج اجرای این طرح بود.

سرهنگ نوری بیان کرد: در این طرح دو هزار و 600 قطعه مرغ قاچاق و فاقدمجوزبه ارزش یک میلیارد ریال کشف و سه دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف شد.

وی به دستگیری سارق و کشف موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی به یک موتورسوار مشکوک شده که در استعلام از مرکز مشخص شد این وسیله نقلیه دارای سابقه سرقت در شهرستان اردستان استان اصفهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 10 متهم طی 48 ساعت گذشته در شهرستان بهار

دستگیری 10 متهم طی 48 ساعت گذشته در شهرستان بهار