مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-23سياسي

راهی به جز مدیریت آب و استفاده هوشمند از آن نداریم/ مسئول زندگی مردم هستیم


راهی به جز مدیریت آب، استفاده هوشمند، همه جانبه و دانش محور نداریم و اگر فکری برای آب در کشور نشود، مناطق کویری با تنش های عجیب مواجه می شوند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: راهی به جز مدیریت آب، استفاده هوشمند، همه جانبه و دانش محور نداریم و اگر فکری برای آب در کشور نشود، مناطق کویری با تنش های عجیب مواجه می شوند.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز سوم آذرماه در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی در استانداری کرمان با اشاره به اینکه تدوین سند سازگاری با کم آبی کار سختی بوده، اظهار کرد: به دو شیوه می توانیم با این سند برخورد کنیم نخست اینکه با گرفتن ایراد افکار عمومی را حساس کرد.

وی افزود: هیچ سند و مذاکره ای چه داخلی چه بین المللی که طرفین داشته باشد امکان اجماع کامل در آن وجود ندارد و حتما این سند نظر همه را لحاظ نمی کند.

زینی وند با اشاره به اینکه آب مسئله حساس مردم است و از رسانه ها و مدیران درخواست داریم وقتی سندی امضاء شد باید از آن دفاع کرد، تصریح کرد: باید طی مدت پنج سال ایرادات سند سازگاری با کم آبی را رفع و تعدیل کرد.

وی بیان کرد: راهی به جز مدیریت آب، استفاده هوشمند، همه جانبه و دانش محور نداریم و اگر فکری برای آب در کشور نشود، مناطق کویری با تنش های عجیب مواجه می شوند ولو اینکه ترسالی 10 ساله و 20 ساله داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی به جز مدیریت آب و استفاده هوشمند از آن نداریم/ مسئول زندگی مردم هستیم

راهی به جز مدیریت آب و استفاده هوشمند از آن نداریم/ مسئول زندگی مردم هستیم