مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 11:202020-11-23بين الملل

بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش در فرودگاه بغداد


سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش و یکی از سرکرده های مهم این گروه تروریستی در فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

- سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش و یکی از سرکرده های مهم این گروه تروریستی در فرودگاه بین المللی بغداد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، سرلشکر یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح عراق امروز (دوشنبه) اعلام کرد که نیروهای وابسته به دستگاه مقابله با تروریسم این کشور موفق به بازداشت هماهنگ کننده اداری باندهای وابسته به داعش ملقب به ابو نبأ در فرودگاه بین المللی بغداد شدند.

وی افزود: این تروریست از لحظه حرکت از یک کشور تا ورودش به عراق توسط دستگاه اطلاعات نیروهای مقابله با تروریسم تحت تعقیب و پیگیری قرار گرفت و درصدد انجام نشست هایی با گروه های تروریستی در اطراف بغداد بود.

یحیی رسول در ادامه تصریح کرد: ابو نبأ با فعالیت تروریستی اش از سال 2003 شناخته شده است و به گروه های تروریستی مختلفی ازجمله القاعده و داعش ملحق شده بود و در نهایت داعش وظایف مدیریت، هماهنگی اقدامات باندهای تروریستی در عراق و تشکیل گروه های امنیتی، نظامی و رسانه ای در استان بغداد را به وی محول کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش در فرودگاه بغداد

بازداشت هماهنگ کننده اداری داعش در فرودگاه بغداد