مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:452020-11-23سياسي

مجلس بر قوانین مبهم حوزه سلامت خط بطلان کشید / احکام نظام سلامت نابرابر صادر می شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر موهبتی معاون حقوقی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت در نشست خبری آنلاین توضیح داد: - معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت گفت: پس از بررسی های صورت گرفته مجلس بر قوانین مبهم حوزه سلامت خط بطلان کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طاهر موهبتی معاون حقوقی معاون امور حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت در نشست خبری آنلاین توضیح داد: یکی از دغدغه های جدی جمهوری اسلامی حقوق شهروندی است و در حوزه سلامت بالاترین سطح حقوق شهروندی را شاهد هستیم، یکی از مهم ترین چالش ها که حقوق شهروندی را مورد تعدی قرار می دهد تعدد بخشنامه ها و قوانین بالادستی بوده است.

وی گفت: عدم اطلاع مردم از حقوق خود منجر می شود که مطالبه گری آن ها کاهش پیدا کند و شاهد فساد اداری باشیم، در حوزه سلامت اقدامات خوبی را شاهد بودیم و اولین حرکت تدوین قانون سیاست های سلامت بود و حدود 12268 قانون طی سال های اخیر در کشور به تصویب رسیده است که نشان دهنده حجم بالای قانونگذاری در کشور است.

موهبتی افزود: در برخی از کشور ها که زمان قانونگذاری در آن ها دو برابر ما است تعداد قوانین یک سوم کشور ایران است از همین رو تعدد قوانین منجر به فساد و تبعیض ناروا به صورت عامدانه یا غیر عامدانه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس بر قوانین مبهم حوزه سلامت خط بطلان کشید / احکام نظام سلامت نابرابر صادر می شد

مجلس بر قوانین مبهم حوزه سلامت خط بطلان کشید / احکام نظام سلامت نابرابر صادر می شد