مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-23اجتماعي

افزایش کشش نهرهای زیرین طویل ترین خیابان تهران


شهردار منطقه 6 تهران از اقدامات عمرانی در راستای افزایش کشش نهرها و کانال های زیر زمین در محدوده میدان ولی عصر و خیابان کریمخان زند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، تورج فرهادی، شهردار منطقه 6 تهران درباره عملیات عمرانی خاکریزآب در حوالی میدان ولی عصر اظهارداشت: سال گذشته دو اتفاق ناشی از آب ماندگی در میدان ولیعصر(عج) و همچنین در خیابان کریمخان زند رخ داد که ناشی از عدم کشش نهر در این دو نقطه بود.

وی افزود: بارشی که سال گذشته در آن بازه زمانی اتفاق افتاد در زمره بارش های سیلابی بود که با یک توالی سالیانه شاهد وقوع چنین بارش هایی هستیم.

بارش به حدی بود که در عرض 30 دقیقه 19 میلی متر باران در تهران آمد و این خارج از پیش بینی های معمولی است که در زمان بارش های متعارف در نظر می گیریم.

شهردار منطقه 6 تهران درباره اتفاقاتی که در پی این بارش سیلابی در محدوده مرکزی تهران رخ داده بود، اظهار کرد: آن بارش سیلابی در میدان ولی عصر(عج) باعث شد کانال مربوطه در اثر حجم و دبی سنگین آب، کشش لازم را نداشته باشد و کافی نبودن کشش نهر منجر به کنده شدن و بلند شدن آسفالت در آنجا شد.

همین اتفاق هم در خیابان کریمخان مقابل خیابان خردمند رخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کشش نهرهای زیرین طویل ترین خیابان تهران

افزایش کشش نهرهای زیرین طویل ترین خیابان تهران