مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:352020-11-23اقتصادي

1000 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند مازندران تهیه شده است


مدیرکل کمیته امداد مازندارن شمار دانش آموزان تحت پوشش را هشت هزار و 500 نفر ذکر کرد و گفت: هزار دستگاه تبلت برای دانش آموزان تامین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شهید اندرز شهرستان بابل اظهار داشت: در حال حاضر 83 هزار خانوار با جمعیت 140 هزار نفر تحت پوشش این نهاد هستند و الزامات بودجه این سازمان در بخش دولتی 29 درصد و71 درصد مردمی بوده است که امسال نصف آن مهیا شده است.

وی با بیان اینکه کمک 60 تا 70 میلیارد تومانی سال گذشته امسال به 30 میلیارد تومان تومان تقلیل یافته است، گفت: این نشان می دهد که باید از ظرفیت های مردمی در رفع محرومیت زدایی استفاده کرد.

رییس کمیته امداد مازندران با اشاره به این موضوع که هیچ گاه نباید کمک های مومنانه به محرومین از یاد برود، اظهار داشت توزیع 100 تا 400 هزار پرس غذای گرم در استان نشان از همدلی و همراهی مردمی است.

عالیشاه بیان داشت برای رفع محرومیت در کشور نباید از اقدامات جهادی و انقلابی غافل شد و لازم است مدیران تلاشگر با هم افزایی ظرفیت های خود برای کاهش آسیب های اجتماعی فکر اساسی کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد برای رفع مشکلات مردم باید تمام ظرفیت های استان شناسایی وبه کارگرفته شود ودر حال حاضر چاره کار کنار گذاشتن کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1000 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند مازندران تهیه شده است

1000 دستگاه تبلت برای دانش آموزان نیازمند مازندران تهیه شده است