مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:152020-11-23پزشكي

فاز دوم «تجهیز فضا های فرهنگی درون دانشگاهی» کلید خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، حسن زائری لطف با اشاره فعالیت های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در ایام کرونا گفت: - مدیرکل فرهنگی وزارت بهداشت از اجرای فاز دوم کمک مالی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی کشور به منظور تجهیز فضا های فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت بهداشت، حسن زائری لطف با اشاره فعالیت های فرهنگی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در ایام کرونا گفت: در سه ماهه گذشته با مساعدت معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت توانستیم کمک های 30 میلیارد ریالی به دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی برای تجهیز فضا های فرهنگی درون دانشگاهی اختصاص دهیم.

وی افزود: تاکید داشتیم تا این مبلغ تنها بابت تجهیز فضای تشکل ها، انجمن ها و کانون هایی که در اختیار دانشجویان قرار دارد صرف شود و لازم است دانشجویان ما بدانند که تجهیز فضا های فرهنگی آن ها دغدغه وزارتخانه است.

زائری لطف با اشاره به این که لازمه حضور در فعالیت های فرهنگی فراهم کردن عرصه و بستر های مناسب برای فعالیت است اظهار داشت: خوشبختانه در فاز اول با پیگیری ها و حمایت دکتر لاری توانستیم 3 میلیارد تومان به 60 دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم «تجهیز فضا های فرهنگی درون دانشگاهی» کلید خورد

فاز دوم «تجهیز فضا های فرهنگی درون دانشگاهی» کلید خورد