مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-23اقتصادي

مصرف روزانه حدود 250 تن مرغ در گیلان/مشکلی در تأمین مرغ نداریم


معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به مصرف روزانه حدود 250 تن مرغ در استان، گفت: با توجه به میزان تولید، مشکلی در تأمین مرغ در گیلان نداریم.

- میر حجت اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از قطب های تولید گوشت مرغ در کشور محسوب می شود، اظهار کرد: طی یک دوره در ماه های مهر و آبان هشت میلیون قطعه جوجه ریزی در مرغداری ها استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه این میزان جوجه ریزی در 840 مرغداری فعال در استان گیلان انجام شده است، افزود: با این میزان جوجه ریزی بیش از 12 هزار تن گوشت مرغ در یک دوره تولید و به بازار عرضه شده است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه با اشاره به ظرفیت 19 میلیون قطعه جوجه ریزی واحدهای مرغداری استان، گفت: در حال حاضر استان گیلان هشت درصد گوشت مرغ کشور را تولید می کند.

وی به جایگاه دومی گیلان در تولید مرغ مادر گوشتی در کشور اشاره و تصریح کرد: در تولید مرغ گوشتی نیز در رتبه پنجم قرار داریم که همه این ظرفیت ها نشان دهنده این بوده که در تولید و تأمین مرغ در استان گیلان مشکلی وجود ندارد.

اکبرنژاد همچنین با اشاره به موضوع توزیع نهاده های مورد نیاز مرغداری ها، بیان کرد: در دوره گذشته 15 هزار تن سویا، بیش از 25 هزار تن ذرت و بیش از سه هزار تن جو بین مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه حدود 250 تن مرغ در گیلان/مشکلی در تأمین مرغ نداریم

مصرف روزانه حدود 250 تن مرغ در گیلان/مشکلی در تأمین مرغ نداریم