مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 10:102020-11-23سياسي

هم افزایی 8 هیأت دانشجویی برای کمک به نیازمندان/ توزیع 1700 بسته معیشتی در موج سوم


8 هیأت دانشجویی در یک کار جمعی، برای کمک به فقرا دست به دست هم دادند و در این شرایط کرونایی با پشتوانه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های خود بسته های ارزاق و غذای گرم برای نیازمندان تهران و حومه آن تهیه می کنند.

- خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی ها ؛ ویژه نامه هفته بزرگداشت بسیج: اسفندماه سال گذشته بود که ویروس به نیازمندان تاکید کردند که این بیانات شور مجددی، میان جهادی ها ایجاد کرد و آنان را به کار بیشتر فراخواند.

هیأت های دانشجوی پای کار کمک رسانی به مردم این روزها که موج سوم کرونا در کشور شیوع پیدا کرده است و روزانه افراد بسیاری را به کام مرگ می کشاند، جهادی ها و هیأتی ها با از خودگذشتگی فراوان در عرصه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

یکی از این گروه ها جوانان دانشجو هستند که در قالب هیأت های دانشجویی و گروه های جهادی خود در عرصه های مختلف فعال هستند.

هم افزایی هیأت های مذهبی 8 دانشگاه مطرح هیأت های مذهبی 8 دانشگاه مطرح کشور سالیانی است که مجمع دانشجویی را به راه انداخته اند تا ذیل آن خدمات فرهنگی و اجتماعی را به مردم و دانشجویان با یک هم افزایی و مشارکت ارائه کنند.

این مجموعه متشکل از هیأت شهدای گمنام دانشگاه علم و صنعت، هیأت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق علیه السلام، هیأت رهروان شهدا دانشگاه امیرکبیر، هیأت اصحاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی 8 هیأت دانشجویی برای کمک به نیازمندان/ توزیع 1700 بسته معیشتی در موج سوم

هم افزایی 8 هیأت دانشجویی برای کمک به نیازمندان/ توزیع 1700 بسته معیشتی در موج سوم