مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:452020-11-23سياسي

اقناع سازی افکار عمومی جامعه بر عهده اهالی رسانه است


مدیرکل ارشاد گیلان با تأکید بر اینکه رسانه بایددر شرایط امروز جامعه در کنار مردم باشد، گفت: اقناع سازی افکار عمومی جامعه بر عهده اهالی رسانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فیروز فاضلی پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با جمعی از مدیران مسئول نشریات استان گیلان با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار رسانه ها اعم از مکتوب و مجازی در جهان، اظهار کرد: نمونه بارز نقش مهم رسانه را می توان در انتخابات آمریکا مشاهده کرد که ترامپ انتخابات ریاست جمهوری را به دو چیز باخت یکی از این موارد عدم توجه به نقش و قدرت رسانه ها است.

وی با بیان اینکه رسانه زبان جامعه است و نمی توان نقش، جایگاه و قدرت آن را نادیده گرفت، افزود: همه امور در عرصه های مختلف با نقد پویا می شود و این اصل باید از سوی همگان پذیرفته شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در ادامه با تأکید بر اینکه در فضای آزاد اطلاعات شفافیت به خودی خود وجود دارد، گفت: مسئولان باید آستانه تحمل خود را بالا برده و انتقاد پذیر باشند.

وی با بیان اینکه ثبت اخبار و ماندگاری آن بر عهده روزنامه و رسانه های مکتوب است، تصریح کرد: پژوهشگران و محققان برای بیان برخی از مطالب خود به اخبار منتشر شده در رسانه های مکتوب استناد می کنند که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این رسانه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع سازی افکار عمومی جامعه بر عهده اهالی رسانه است

اقناع سازی افکار عمومی جامعه بر عهده اهالی رسانه است