مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:252020-11-23اقتصادي

افزایش 52 درصدی دریافتی مستمری بگیران بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان


مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان از افزایش 52 درصدی دریافتی مستمری بگیران این صندوق در استان خبر داد و گفت: 3 خانوار تحت پوشش صندوق استان، - قدرت اله مرادیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، با اشاره به همسان سازی حقوق مستمری بگیران صندوق روستایی و عشایری، اظهار کرد: در راستای اجرای عدالت پرداخت مستمری ها، همسان سازی حقوق برای مستمری بگیران صندوق اعمال شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر  73 هزار خانوار تحت پوشش صندوق بیمه روستایی و عشایری لرستان هستند که از این تعداد 3 هزار و 200 خانوار مستمری بگیر محسوب می شوند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان از افزایش 52 درصدی دریافتی مستمری بگیران این صندوق در استان خبر و ادامه داد: 3 خانوار تحت پوشش صندوق استان، مشمول طرح همسان سازی می شوند.

مرادیان با بیان اینکه هم اکنون طرح همسان سازی برای همه مستمری بگیران استان اجرایی شده است، افزود: با اعمال همسان سازی، حقوق مستمری بگیران بر اساس سطوح 8 گانه ای که پیش از این تعریف شده، پرداخت می شود.

وی بیان داشت: صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری، صندوقی اختیاری بوده و هر فردی بر اساس تمایل خود سطح واریزی را انتخاب می کند، بر همین اساس و با توجه به سطوح انتخابی، همسان سازی صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 52 درصدی دریافتی مستمری بگیران بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان

افزایش 52 درصدی دریافتی مستمری بگیران بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان