مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 09:102020-11-23ورزشي

تعلل در حمایت از فوتبال بانوان خوزستان / رشته ها، پنبه شد!


با بی توجهی و تعلل مسئولان ورزش خوزستان، تیمی از استان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور ندارد.

- تعلل در حمایت از فوتبال بانوان خوزستان / رشته ها، پنبه شد! ایسنا/خوزستان با بی توجهی و تعلل مسئولان ورزش خوزستان، تیمی از استان در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور حضور ندارد.

باشگاه آویسا خوزستان که در مردادماه سال 98 توانست با قهرمانی در لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور، جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورد، سال گذشته نیز در این رقابت ها تیم داری کرد تا فوتبال بانوان خوزستان که مملو از استعداد است از سطح اول فوتبال کشور دور نماند اما عمر تیم داری آویسا در لیگ برتر نیز کوتاه و تنها یک فصل بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باشگاه آویسا نیز که یک باشگاه خصوصی است و باتوجه به این که با شیوع کرونا به شدت متضرر و دچار مشکلات مالی شده بود، برای یک فصل امتیاز خود را به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان واگذار کرد تا این امتیاز با تصمیم این اداره کل در اختیار یکی از تیم های خوزستانی قرار داده شده و سهمیه لیگ برتری استان حفظ شود.

پس از روزهای پر سر و صدایی که فوتبال بانوان خوزستان پشت سر گذراند، از تشکیل تیمی که تنها چند ساعت دوام آورد تا زمزمه های حضور دزفول در لیگ برتر، در نهایت مسئولان خوزستانی خیلی راحت چشم خود را روی حمایت از فوتبال با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل در حمایت از فوتبال بانوان خوزستان / رشته ها، پنبه شد!

تعلل در حمایت از فوتبال بانوان خوزستان / رشته ها، پنبه شد!