مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-23سياسي

تثبیت بیش از 800 هزار هکتار اراضی ملی و طبیعی در آذربایجان شرقی


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کارگروه اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاثیر گذار بوده و بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان طی هفت ماهه سال جاری تثبیت شده که رقم خوبی است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: کارگروه اجرای قانون جامع حدنگار در استان تاثیر گذار بوده و بیش از 800 هزار هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در استان طی هفت ماهه سال جاری تثبیت شده که رقم خوبی است.

موسی خلیل اللهی در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان، اظهار کرد: رییس دستگاه قضا در سال جاری محورهای متعددی در راستای طرح های تحولی قوه قضاییه مطرح کرده اند که یکی از این موضوعات حفظ حقوق عامه بوده است.

وی افزود: یکی از مصادیق حقوق عامه بحث اجرای دقیق قانون جامع حدنگار بوده که رییس محترم قوه قضاییه تاکید فراوانی بر این موضوع دارند.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی با تاکید بر پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز، گفت: برخی اراضی ملی و منابع طبیعی طمع انگیز بوده و افراد سودجو به دنبال ساخت و سازهای غیرمجاز بوده و از این رو دستگاه های مربوط مکلف به اجرای دقیق قانون و پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت بیش از 800 هزار هکتار اراضی ملی و طبیعی در آذربایجان شرقی

تثبیت بیش از 800 هزار هکتار اراضی ملی و طبیعی در آذربایجان شرقی