مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:502020-11-23ورزشي

رونی اُ سالیوان: در خانه آنچنان تمرینی ندارم/ مسابقات بهترین مکان برای تمرین است!


ستاره اسنوکر جهان پس از شکست در فینال رقابت های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی می گوید که در خانه تمرین آنچنانی ندارد و بهترین مکان تمرین برای او مسابقات رسمی است! - رونی اُ سالیوان: در خانه آنچنان تمرینی ندارم/ مسابقات بهترین مکان برای تمرین است! ستاره اسنوکر جهان پس از شکست در فینال رقابت های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی می گوید که در خانه تمرین آنچنانی ندارد و بهترین مکان تمرین برای او مسابقات رسمی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رونی اُ سالیوان ستاره سرشناس اسنوکر هم در فینال رقابت های اسنوکر آزاد ایرلند شمالی 2020 مقابل جاد ترامپ شکست خورد و جام قهرمانی را از دست داد.

در دو دوره گذشته این رقابت ها رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ در فینال با یکدیگر به رقابت پرداخته اند که در هر دو بازی، جاد ترامپ موفق شده پیروز میدان شود و قهرمانی را به نام خود ثبت کند.

امسال هم نفر یک اسنوکر جهان موفق شد رونی را شکست دهد تا اُ سالیوان برای سومین سال متوالی از دست یافتن به عنوان قهرمانی مقابل ترامپ بازبماند.

اُ سالیوان در خصوص برگزاری این مسابقات و شکستش در فینال این رقابت ها گفت: من در خانه آنچنان تمرین ندارم بنابراین برای من این مسابقات بهترین مکان برای تمرین بود! من فقط از بازی لذت می برم و معتقدم که شما باید عاشق بازی کردن باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونی اُ سالیوان: در خانه آنچنان تمرینی ندارم/ مسابقات بهترین مکان برای تمرین است!

رونی اُ سالیوان: در خانه آنچنان تمرینی ندارم/ مسابقات بهترین مکان برای تمرین است!