مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:352020-11-23سياسي

فرهنگ سازی تاثیر بیشتری از اعمال محدودیت در مقابله با کرونا دارد


فرهنگ سازی خیلی بهتر از اعمال محدودیت تاثیر دارد و می تواند شیوع ویروس کرونا را به شکل چشمگیری کاهش دهد و تحقق این امر نیازمند تلاش بیشتر مسئولان فرهنگی کشور است.

- ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: فرهنگ سازی خیلی بهتر از اعمال محدودیت تاثیر دارد و می تواند شیوع ویروس کرونا را به شکل چشمگیری کاهش دهد و تحقق این امر نیازمند تلاش بیشتر مسئولان فرهنگی کشور است.

مجید عاملیان در گفت و گو با ایسنا در خصوص محدودیت های دو هفته ای اعمال شده در ترددها و مشاغل و تاثیر آن در کاهش شیوع کرونا، اظهار کرد: قبل از هر چیز همه باید تابع قوانین و مقررات باشیم و طبق سفارشات مقام معظم رهبری باید توصیه های ستاد ملی مقابله با کرونا را همگان به عنوان یک امر اجتناب ناپذیر قبول کنند و فعلا طبق تشخیص این ستاد محدودیت های دو هفته ای اعمال شده است که باید به آن عمل شود.

وی با بیان اینکه یک اصل عقلی هم بر این امر حاکم است، افزود: تمام متخصصان در جهان معتقدند که محدودیت هایی از این دست در قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا موثر است و این تعطیلی ها ممکن است عوارضی داشته باشد، اما بدون شک در قطع زنجیره انتقال ویروس موثر است و چون موثر است طبق اصل دفع خطر احتمالی عقلا واجب است و باید به آن عمل کنیم و اگر احتمال هم بدهیم این فاصله گذاری ها و محدودیت ها موثر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی تاثیر بیشتری از اعمال محدودیت در مقابله با کرونا دارد

فرهنگ سازی تاثیر بیشتری از اعمال محدودیت در مقابله با کرونا دارد