مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 08:002020-11-23سياسي

نویسندگان در حوزه مسجد ورود پیدا کنند


مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: امیدواریم نویسندگان ما در عرصه فرهنگی نیز بتوانند گام های بلند و موثری بردارند و از این ظرفیت در حوزه مسجد نیز استفاده کنند.

- ایسنا/کرمان مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان گفت: امیدواریم نویسندگان ما در عرصه فرهنگی نیز بتوانند گام های بلند و موثری بردارند و از این ظرفیت در حوزه مسجد نیز استفاده کنند.

حجت الاسلام مصطفی گرجی در دومین نشست کتابخوان مجازی که با حضور احمد یوسف زاده نویسنده کتاب آن 23 نفر برگزار شد، افزود: در خصوص اهمیت کتاب و کتابخوانی در سامانه بچه های مسجد، رواقی تحت عنوان کتاب تعریف شده و اعضای کانون در این زمینه تاکنون فعالیت های خوبی را ارائه کرده اند.

وی با بیان این مطلب که کتاب انسان را داناتر و بیناتر می کند و موجب می شود که چالش های خود را بهتر بشناسند، افزود: خوشبختانه هفته کتاب توسط کانون های مساجد استان کرمان بسیار پر رونق بود چراکه شاهد برگزاری برنامه های خوب و ارزشمندی بودیم .

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمان بیان کرد: در بحث ترویج فرهنگ کتابخوانی خلاقیت ها و هم اندیشی های خوبی صورت گرفت و یکی از ظرفیت های خوب هفته کتاب، استفاده از نشست کتابخوان بود که اولین نشست آن با حضور کوشش نویسنده جوان استان کرمان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان در حوزه مسجد ورود پیدا کنند

نویسندگان در حوزه مسجد ورود پیدا کنند