مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-23بين الملل

سارکوزی برای محاکمه به دادگاه می رود


نیکولا سارکوزی، رییس جمهور اسبق فرانسه امروز دوشنبه در ارتباط با اتهام تلاش برای رشوه دادن به یک قاضی و همچنین اعمال نفوذ در دادگاه محاکمه می شود؛ - نیکولا سارکوزی، رییس جمهور اسبق فرانسه امروز دوشنبه در ارتباط با اتهام تلاش برای رشوه دادن به یک قاضی و همچنین اعمال نفوذ در دادگاه محاکمه می شود؛ یکی از چند پرونده تحقیقات قضایی که تهدید رسوایی را علیه چند دهه حرفه سیاسی او در بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دادستانها سارکوزی را متهم کرده اند به اینکه به قاضی ژیلبر آزیبر، وعده شغلی آسان و پردرآمد در موناکو را در ازای اطلاعات محرمانه تحقیقات مربوط به پذیرش پولهای غیرقانونی لیلیان بتنکور، مالک شرکت اورئال توسط سارکوزی برای کمپین انتخاباتی 2007 داده بود.

سارکوزی که از 2007 تا 2012 رییس جمهور فرانسه بود ارتکاب هر گونه خطا در تمامی تحقیقات مطرح شده علیه خود را رد کرده و شدیدا برای لغو این پرونده های قضایی مبارزه می کند.

بازرسان همچنین مشغول شنود مکالمات میان سارکوزی و وکیلش تی یری هرتزوگ در ضمن بررسی حمایت های مالی از جانب لیبی در کمپین 2007 سارکوزی بوده اند.

آنها در این میان فهمیدند که سارکوزی و وکیلش برای ارتباط برقرار کردن از تلفن های همراهی که تحت اسامی غلط ثبت شده استفاده کرده اند، از جمله اینکه تلفن سارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارکوزی برای محاکمه به دادگاه می رود

سارکوزی برای محاکمه به دادگاه می رود