مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-23اقتصادي

به توسعه تجارت بندرعباس و نینگو چین خوشبینیم


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس گفت: موقعیتی که هرمزگان از نظر استراتژیک دارد باعث شده حمل کالا به سمت آسیا میانه و جنوب شرق شده است.

- محمدرضا صفا صبح امروز(سوم آذرماه) در نشست آنلاین معرفی فرصت ها و پتانسیل های هرمزگان و نینگو چین، افزود: هرمزگان در بحث تجارت و صادرات آبزیان و میوه تربار جایگاه و اهمیت ویژه ای در کشور دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس عنوان کرد: استان هرمزگان دارای چهار نوع شبکه حمل و نقل هوایی، ریلی، زمینی و دریایی و پنج فرودگاه مهم است.

وی با بیان اینکه هرمزگان دارای 70 بندر و اسکله با کاربری تجاری است، تصریح کرد: بندر مسافری باهنر برای حمل صادرات کالا جایگاه اول در کشور را دارد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بندرعباس معادن بسیار خوبی داریم که می توانند در بحث صادرات برای کشور ارز آوری خوبی داشته باشند، اظهار کرد: ظرفیت های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی استان هرمزگان وجود دارد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندرعباس با بیان اینکه استان هرمزگان در حوزه ترانزیت کالا به آسیای میانه حرف اول را می زند، بیان کرد: شیلات هرمزگان در کشور جایگاه ویژه ای دارد که در این زمینه ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به توسعه تجارت بندرعباس و نینگو چین خوشبینیم

به توسعه تجارت بندرعباس و نینگو چین خوشبینیم