مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-23ورزشي

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان استان ایلام


مجمع خیرین ازدواج استان طی ماه های آینده به صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام شروع به فعالیت خواهد کرد.

- مظفر علی شایی مدیرکل ورزش و جوانان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: موضوع تاسیس مجمع خیرین ازدواج استان یکی از فعالیت های شاخص اداره کل ورزش و جوانان بوده که تا کنون در استان صورت نگرفته و طی ماه های آینده به صورت رسمی در محل خانه جوانان استان ایلام این مجمع شروع به فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: فوتبال پالایشگاه گاز بانوان پس از چند ماه تمرین مداوم و سخت به آمادگی خوبی رسیده و تا پایان هفته جاری مسابقات این تیم در لیگ برتر شروع خواهد شد.

  مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تصریح کرد: تیم فوتبال آقایان نیز در حال تمرین بوده که ان شاالله در مسابقات لیگ دسته سه شرکت کند این در حالی است که تیم تیر اندازی در استان نیز در حال ساماندهی و آماده سازی برای لیگ برتر آقایان است.

  وی ادامه داد: در تلاش هستیم که تا پایان سال مالی 99 حداقل 15 و حداکثر 18  پروژه به بهره برداری برسد که عمده این پروژه ها چمن مصنوعی مینی فوتبال در شهرستان ها هستند.

   علی شایی ادامه داد: کل اعتبار مورد نیاز این پروژه ها 21 میلیارد تومان است، که در تلاش هستیم تا پایان سال مالی پیشرو  با جذب مطلوب بودجه حوزه عمرانی پروژه های فو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان استان ایلام

راه اندازی مجمع خیرین ازدواج جوانان توسط اداره ورزش و جوانان استان ایلام