مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 07:002020-11-23سياسي

از پتانسیل بسیج برای تربیت کادرهای مدیریتی آینده کشور استفاده شود


معتقدم ظرفیت بسیج برای شناسایی و جهت دهی به نیروهای مخلص و متخصص برای تربیت کادرهای مدیریتی آینده کشور بسیار بالا است، - ایسنا/اصفهان یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: معتقدم ظرفیت بسیج برای شناسایی و جهت دهی به نیروهای مخلص و متخصص برای تربیت کادرهای مدیریتی آینده کشور بسیار بالا است، اما متاسفانه این ظرفیت مغفول مانده است.

مهدی شاکران در گفت و گو با ایسنا در خصوص هفته بسیج و مهم ترین دستاوردهای این نهاد مردمی، اظهار کرد: شاید بتوان گفت از جمله بزرگترین ابتکارات امام خمینی(ره) فرمان تاسیس بسیج مستضعفان بود.

این نهاد مردمی توانایی و ظرفیت خودش را در تمام برهه های حساس کشور تا الان نشان داده است، در جنگ تحمیلی خوش درخشید و هم اکنون در مقابله با کرونا نیز نقش اساسی دارد.

وی افزود: بسیج ابتکار هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب برای مشارکت مستقیم مردم در حاکمیت، حفاظت و صیانت از کشور بود.

ایجاد حس مسئولیت عمومی و تشکیل لشکری از افراد مخلص و دلسوز از بدنه خالص جامعه که بدون چشم داشت حاضر است در راستای مصالح کشور و ملت ایران هماهنگ شود از اهداف تشکیل بسیج بود.

سخنگوی جمعیت پیشرفت و عدالت اصفهان با بیان اینکه نخ تسبیح این هماهنگی ولایت است، گفت: بسیجی با فرمان ولی امر خود همواره آماده و حاضر برای مشارکت در عرصه های گوناگون است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پتانسیل بسیج برای تربیت کادرهای مدیریتی آینده کشور استفاده شود

از پتانسیل بسیج برای تربیت کادرهای مدیریتی آینده کشور استفاده شود