مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:402020-11-23سياسي

سد وابستگی در محصولات استراتژیک باید شکسته شود


رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس با بیان اینکه دانش بنیان و هوشمندسازی کشاورزی اهمیت بسزایی دارد، لزوم شکست سد وابستگی در تولید محصولات استراتژیک و راهبردی را یک الزام دانست.

- ایسنا/فارس رییس سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان فارس با بیان اینکه دانش بنیان و هوشمندسازی کشاورزی اهمیت بسزایی دارد، لزوم شکست سد وابستگی در تولید محصولات استراتژیک و راهبردی را یک الزام دانست.

سعید حسن شاهی دوشنبه 3 آذر در جمع خبرنگاران با تبریک فرارسیدن هفته بسیج، گفت: برای تحقق نهضت جهش تولید نیازمند تعامل گسترده بین بخشی با تمامی دستگاههای اجرایی در بحث امنیت غذایی در سطوح ملی واستانی هستیم.

وی با بیان اینکه فارس دارای داشته های خدادادی و نیروهای تحصیل کرده دانشگاهی است، متذکر شد: باید از پتانسیل های موجود با طرح وبرنامه های موثر بهره برد و محصولات استراتژیک استان را تا سر حد خودکفایی راهبری کرد.

82 کشور جهان با مشکل جدی تامین غذا مواجه اند حسن شاهی با بیان اینکه بحث اول در جهش تولید، امنیت غذایی ذیل مبحث مهم امنیت ملی است، پرداختن به موضوع تولیدات داخلی کشاورزی و بی نیازی از واردات را مهم توصیف و اضافه کرد: در جهان 82 کشور با مشکل جدی تامین غذا مواجه اند که از این تعداد 34 کشور در شمار کشورهای اسلامی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد وابستگی در محصولات استراتژیک باید شکسته شود

سد وابستگی در محصولات استراتژیک باید شکسته شود