مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:102020-11-23بين الملل

انتقال تجهیزات گسترده ترکیه به ادلب و تداوم حملات به شمال رقه


ترکیه طی ماه های اخیر تجهیزات نظامی گسترده ای را به پست های دیده بانی خود در منطقه کاهش تنش ادلب منتقل کرده و همچنان به حملات خود علیه پایگاه های نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه رقه ادامه می دهد.

- ترکیه طی ماه های اخیر تجهیزات نظامی گسترده ای را به پست های دیده بانی خود در منطقه کاهش تنش ادلب منتقل کرده و همچنان به حملات خود علیه پایگاه های نیروهای سوریه دموکراتیک در حومه رقه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، ارتش ترکیه سه کاروان نظامی را از طریق گذرگاه کفرلوسین بین استان هاتای و شمال ادلب به منطقه کاهش تنش منتقل کرد که شامل 60 خودروی حامل تجهیزات نظامی و سلاح و مهمات و تجهیزات لجستیکی بود که به سمت پایگاه های نیروهای ترکیه در ادلب حرکت کردند.

بخشی از این تجهیزات به پایگاه های ترکیه در منطقه جبل الزاویه در نزدیکی خطوط درگیری با نیروهای نظام سوریه در جنوب ادلب و بخش دیگر به پست دیده بانی ترکیه در نزدیکی شهر بنش در شرق ادلب منتقل شدند.

ترکیه 65 ایست نظامی تأسیس و حدود 13 هزار سرباز و 9000 خودروی نظامی در مناطق کاهش تنش مستقر کرده است.

علاوه بر این سه تن از نیروهای سوری مورد حمایت ترکیه در حمله مسلحانه به مقر نظامی در روستای بلبل در حومه عفرین کشته و تعدادی زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تجهیزات گسترده ترکیه به ادلب و تداوم حملات به شمال رقه

انتقال تجهیزات گسترده ترکیه به ادلب و تداوم حملات به شمال رقه