مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-23ورزشي

هزار زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج آزاد می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سهراب انبارکی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چهارم آذر ماه که در هفته بسیج به سازمان بسیج حقوقدانان اختصاص دارد، - رییس سازمان بسیج حقوقدانان گفت: هزار زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج آزاد می شوند و این طرح در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، میلاد حضرت زهرا (س) و مولای متقیان ادامه دارد تا زندانیان جرایم غیرعمد با برنامه ریزی مدون و موثر به آغوش گرم خانواده بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ سهراب انبارکی ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چهارم آذر ماه که در هفته بسیج به سازمان بسیج حقوقدانان اختصاص دارد، انجام می شود.

وی ادامه داد: در این ایام با توجه به شرایط سخت کرونا و مشکلات خانواده های زندانیان جرایم غیرعمد، سازمان بسیج حقوقدانان یک ابتکار عمل به خرج داد و به سمت آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد رفتیم.

نیارکی اظهار داشت: مشاوره و وکالت رایگان برای زندانیان و معسران در بند، اهدای کمک های حمایتی، معیشتی و مومنانه، احیای کانون های صلح و سازش در زندان ها و حضور هنرمندان و افراد مشهور در حوزه های مختلف هنری و ورزشی از جمله اقداماتی است که برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزار زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج آزاد می شوند

هزار زندانی جرایم غیرعمد در هفته بسیج آزاد می شوند