مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 آذر 1399 ساعت 05:402020-11-23اقتصادي

ممنوعیت فروش بلیت اتوبوس و تاکسی به کرونایی ها


معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از آغاز ممنوعیت صدور یا فروش بلیت حمل و نقل جاده ای به مبتلایان به کرونا از روز دوشنبه خبر داد و گفت: مبتلایان به کرونا 14 روز بعد از نتیجه تست مثبت خود می توانند نسبت به استفاده از حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

- شهرام آدم‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا درباره انجام استعلام تست کرونای مسافران حمل و نقل عمومی اظهار داشت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه قبل از فروش بلیت انواع شقوق حمل و نقل عمومی به عموم مسافران از وزارت بهداشت استعلام تست کرونای افراد گرفته شود، این اقدام و استعلام‌گیری از اواخر هفته گذشته برای مسافران بخش هوایی و ریلی آغاز شد.

وی ادامه داد: اما در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که خوشبختانه همکارانم در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این مشکلات را برطرف کردند و با آماده‌سازی زیرساخت‌ها، از فردا صبح دوشنبه - سوم آذرماه - در حمل و نقل جاده‌ای هم برای مسافران استعلام تست کرونا گرفته می‌شود.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی افزود: قبل از صدور بلیت اتوبوس یا فروش بلیت تاکسی‌های بین شهری براساس مشخصات فرد استعلام تست کرونای مسافران انجام می‌شود و چنانچه تست کرونای افراد مثبت بوده باشد، بلیتی به آنها فروخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فروش بلیت اتوبوس و تاکسی به کرونایی ها

ممنوعیت فروش بلیت اتوبوس و تاکسی به کرونایی ها