مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 20:052020-11-22حوادث

دستگیری باطری دزد محله نازی آباد


سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 2 سارق حرفه‌ای باطری خودرو و اعتراف به 24 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: ساعت 20:00 یکم آذر ماه واحد گشت کلانتری 130 نازی آباد حین گشت زنی در محدوده کلانتری به رفتار‌های راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری پراید ظنین شدند.

وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع شماره پلاک انتظامی خودرو را استعلام کردند، افزود: در پاسخ استعلام انجام شده مشخص شد که خودرو سرقتی بوده و چند روز پیش در محدوده کلانتری نازی آباد سرقت شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: بلافاصله ماموران کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و موفق شدند پس از مدتی تعقیب و گریز خودروی متهمان را متوقف و راننده و سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های بیشتر از داخل خودروی متهمان سه دستگاه باطری سرقتی کشف و متهمان 35 و 31 ساله به سرقت خودروی سواری پراید و سرقت باطری‌ها در روز جاری با همکاری یکدیگر با خودروی سرقتی معترف شدند.

سرکلانتر هفتم تهران با بیان اینکه متهمان به کلانتری انتقال یافتند و در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که هر دو سابقه دار می‌باشند، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه اظهار داشتند که سرقت‌ها را از خودرو‌های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باطری دزد محله نازی آباد

دستگیری باطری دزد محله نازی آباد