مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 17:352020-11-22سياسي

70 هزار مترمربع عملیات ساختمانی توسط سپاه در استان تهران انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن زاده فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، - فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: بالغ بر 70 هزار مترمربع عملیات ساختمانی و ساخت وساز توسط سپاه در سطح کل استان تهران انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسن حسن زاده فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران عصر امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، اظهار کرد: نظریه نظام انقلابی پاشنه آشیل بیانیه گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب بیان کردند.

وی گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود فرمودند؛ جوشش انقلابی هیچ تضاد و ناسازگاری با نظم اجتماعی و سیاسی ندارد و ما از نظریه نظام انقلابی تا ابد دفاع می کنیم و این سخنان به این معنی بوده که انقلاب اسلامی همیشه دارای تهدید است و لذا این مبارزه و جهاد ادامه دارد.

فرمانده سابق سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تأکید کرد: هر کسی در چهارچوب انقلاب اسلامی هر حرکتی را برای این نظام انجام دهد، در واقع برای تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی ظهور قدم برداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار مترمربع عملیات ساختمانی توسط سپاه در استان تهران انجام شده است

70 هزار مترمربع عملیات ساختمانی توسط سپاه در استان تهران انجام شده است