مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 17:002020-11-22سياسي

مشاور روحانی پس از محکومیتش در دادگاه چه گفت؟


آشنا مشاور رییس جمهوری در خصوص حضورش در دادگاه تصریح کرد: به عنوان متهم در این دادگاه تاکید کردم هر دو توییت، ابراز نظرهای من بوده و جنبه اخباری نداشته که شامل صدق یا کذب شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، مشاور رییس جمهوری و رییس مرکز بررسی های استراتژیک گفت: امیدوارم سوءتفاهمی که برای بازپرسی پیش آمده بود در دادگاه رفع شود و با حسن نظری که اعضای محترم هیات منصفه، ریاست محترم دادگاه و هیات رسیدگی کننده دارند این دادگاه به سرانجام خوبی برسد.

حسام الدین آشنا امروز یکشنبه پس از برگزاری جلسه دادگاه جرایم سیاسی در گفت وگو با خبرنگار قضایی ایرنا افزود: امروز سومین جلسه دادگاه جرم سیاسی برگزار شد و در این دادگاه به اتهامات بنده مبنی بر انتشار دو توییت در مورد هواپیمای اوکراینی و دیگری درباره دادگاه طبری رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: به عنوان متهم در این دادگاه تاکید کردم هر دو توییت، ابراز نظرهای من بوده و جنبه اخباری نداشته که شامل صدق یا کذب شود.

مشاور رییس جمهوری خاطرنشان کرد: همچنین به عنوان آمر به معروف و ناهی از منکر در مورد پرونده های مختلف اظهار نظر داشتم از جمله پرونده هواپیمای اوکراینی و پرونده طبری و در آنها به نظام قضایی هشدار دادم که مراقبت بیشتری را در رویه های رسیدگی و حفظ جان متهمان و محکومان داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور روحانی پس از محکومیتش در دادگاه چه گفت؟

مشاور روحانی پس از محکومیتش در دادگاه چه گفت؟