مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 16:152020-11-22سياسي

راه اندازی پویش اهدای خون شبکه جوانان رضوی کرمانشاه


مسئول شبکه جوانان رضوی استان کرمانشاه گفت: شبکه جوانان رضوی با همکاری قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون را در ایام وفات حضرت معصومه(س) برگزار می کنند.

- کرمانشاه- مسئول شبکه جوانان رضوی استان کرمانشاه گفت: شبکه جوانان رضوی با همکاری قرارگاه عملیاتی شهید حاج قاسم سلیمانی پویش اهدای خون را در ایام وفات حضرت معصومه(س) برگزار می کنند.

فرهاد دوستی شامگاه امروز با اشاره به ضرورت مراجعه به پایگاه های انتقال خون در شرایط بحرانی شیوع بیماری کرونا و کم شدن ذخایر خونی استان، اظهار کرد: این پویش از ابتدای هفته ی جاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه و در ایام وفات حضرت معصومه (س) برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان انتقال خون کشور مبنی بر کم شدن ذخایر خونی، شبکه جوانان رضوی دومین مرحله ی پویش اهدای خون را در استان کرمانشاه برگزار و از جوانان و مردم عزیز استان دعوت می کند با مشارکت در این طرح به نیابت امام مهربانی ها همچون گذشته بیماران نیازمند را یاری نمایند.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای مرحله اول پویش اهدای خون جوانان رضوی در کرمانشاه، تصریح کرد: اولین مرحله ی این طرح به نیابت امام رضا (ع) در ایام دهه کرامت و با مشارکت بیش از 100 نفر از جوانان و خادمیاران رضوی استان کرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش اهدای خون شبکه جوانان رضوی کرمانشاه

راه اندازی پویش اهدای خون شبکه جوانان رضوی کرمانشاه