مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 15:352020-11-22اجتماعي

توزیع تجهیزات بین هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در خوزستان


مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان از آغاز توزیع 507 قلم تجهیزات با اعتباری بالغ بر 45 میلیارد ریال در بین هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کوروش مودت بعد از ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آیین توزیع تجهیزات هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش استان خوزستان، اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی مراکز تخصصی مهارت آموزی در سطح استان ضروری است.

وی افزود: در 40 منطقه آموزش و پرورش استان خوزستان بالغ بر 160 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش فعال هستند که تجهیزات مورد نظر در بین همه این مراکز توزیع خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان با بیان اینکه این تجهیزات شامل 52 نوع وسیله تخصصی و آموزشی در زمینه صنعت هستند، ادامه داد: خرید و توزیع این تجهیزات بر اساس نیاز رشته های متقاضی و همچنین تغییرات کتب درسی صورت گرفته است و توزیع آنها با اولویت دهی به مناطق کم برخوردار صورت خواهد گرفت.

مودت به اقدامات صورت گرفته در خصوص توسعه کمی و کیفی مدارس فنی و حرفه ای و کاردانش استان اشاره کرد و گفت: راه اندازی هنرستان تخصصی کشاورزی وابسته به جهاد کشاورزی در شهرستان دزفول، افتتاح هنرستان خیرساز شهدای وزارت امور خارجه در سوسنگرد و تأسیس 10 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش مستقل و ضمیمه در شهرستان های دیگر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تجهیزات بین هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در خوزستان

توزیع تجهیزات بین هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش در خوزستان