مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 15:302020-11-22سياسي

پرداخت زکات، اموال را در امنیت قرار می دهد


امام جمعه سلطانیه با بیان اینکه ثروتمندان باید شکرگزار نعمت های الهی باشند و حق محرومان و نیازمندان را که خداوند در اموالشان قرار داده بپردازند تا چشم نیازمندان در مال ثروتمندان نباشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان عصر امروز در دومین جلسه شورای زکات شهرستان سلطانیه که با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و به ریاست حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب، امام جمعه شهرستان سلطانیه برگزار شد به اهمیت زکات اشاره کرده و از زکات به عنوان واجب مالی نام برد و اظهار کرد: زکات باعث تعالی روح، تطهیر مال و رفع فقر از جامعه می شود.

رییس شورای زکات شهرستان سلطانیه با تاکید بر اشراف اعضای شورای زکات بر وظائف خود و با بیان اینکه حضور اعضا صوری نیست بلکه طبق مصوبه مجلس آیین نامه دارد، افزود: وظیفه اصلی شورای زکات تبلیغ و ترویج فرهنگ زکات است.

وی با بیان اینکه اینکه بیاییم در جلسه بنشینیم یا حضور و عدم حضورمان تفاوتی نداشته باشد دستاوردی نخواهد داشت، تاکید کرد: حضور فعال در جلسات و فعالیت در راستای ترویج زکات از وظائف دیگر اعضای شورای زکات است.

حسینی نسب با گرامیداشت هفته بسیج و با تصریح به اینکه در مسئله فریضه زکات باید بسیجی وار وارد میدان شد، گفت: ترویج فریضه زکات به مجاهدت خستگی ناپذیر و مدیریت جهادی نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت زکات، اموال را در امنیت قرار می دهد

پرداخت زکات، اموال را در امنیت قرار می دهد