مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 15:052020-11-22اقتصادي

افزایش بی سابقه کشت تابستانه در خوزستان


بدون کشت نیشکر، بیش از 300 هزار هکتار و با در نظر گرفتن نیشکر، حدود 450 هزار هکتار کشت تابستانه داشتیم که عدد بسیار قابل ملاحظه ای است و در تاریخ استان خوزستان سابقه نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان امروز بعدازظهر در جلسه شورای کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: در سال های دور در همه مناطقی که اکنون زراعت می شود، باغات نیز وجود داشتند به عنوان مثال در ملاثانی باغات مرکبات وجود داشت و در بقیه نقاط نیز به این شکل بود این در حالی است که اکنون کشور در زمینه کالاهای اساسی و استراتژیک با مشکل مواجه می شود و نیاز به واردات پیدا می کند، این مساله می طلبد که دولت و سایر مسوولان ذیربط در بحث کالاهای استراتژیک متناسب با آنچه وجود دارد، عمل کنند تا خدای ناکرده مشکلی ایجاد نشود.

وی افزود: امسال دولت قیمت خرید گندم را به چهار هزار تومان افزایش داده است که به نسبت قیمت مناسبی است و تا حدودی می تواند جبران کند.

استاندار خوزستان بیان کرد:با صدور مجوز کشت تابستانه به صورت گسترده، سعی کردیم نقص به وجود آمده را برای کشاورزان اصلاح کنیم.

سال هایی که با خشکسالی شدید مواجه بودیم نمی توانستیم اجازه کشت تابستانه بدهیم و کشاورزان ما به شدت در مضیقه بودند اما با صدور مجوزه کشت تابستانه، شرایط مقداری بهبود یاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بی سابقه کشت تابستانه در خوزستان

افزایش بی سابقه کشت تابستانه در خوزستان