مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 13:252020-11-22سياسي

سلیم موذن زاده اردبیلی؛ مداحی تکرارنشدنی/ چهار سال از عروج سلطان الذاکرین گذشت


استاد سلیم موذن زاده اردبیلی چهره ای تکرارنشدنی است که صدای ملکوتی و دلنشین وی همواره در مساجد، تکیه ها و خانه اردبیلی ها خواهد پیچید.

- خبرگزاری فارس- اردبیل سرویس فرهنگی: شهر دارالارشاد اردبیل، سرزمین شیخ، شعر، شهادت و پایتخت عشق به خاندان عصمت و طهارت(ع)، چهره هایی تابناک به عنوان مظاهر عرفان، ایمان، معنویت و فضیلت را در طول تاریخ پرافتخار خود پرورش داده است که اکنون در گوشه و کنار این دیار کهن، نقاب از خاک بر رخ کشیده اند.

مردم این سرزمین به عنوان خاستگاه مذهب تشیع و عشق به حسین بن علی(ع) به وجود عالمان و دانشمندان دینی ارجمندی چون آیت الله مقدس اردبیلی در کارنامه زرین مذهبی و فرهنگی خود می بالند، اما بسیاری از شخصیت های برجسته، عارفان و انسان های وارسته دیگری نیز در این دیار می زیسته اند که در اثر بی مهری های روزگار و گذشت زمان غبار فراموشی روی آنان پاشیده شده است.

عشق و ارادت به ائمه اطهار به خصوص حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش سبب شده تا شهر دارالارشاد اردبیل مادحین و شاعران پرتوان و بی نظیری را پرورش داده و تقدیم مکتب عاشورا کند و به عبارتی دیگر اردبیل مهد نوحه خوانان و مرثیه سرایانی است که با خلوص نیت و عشق و ارادت ویژه برای ائمه اطهار(ع) مرثیه می سرایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلیم موذن زاده اردبیلی؛ مداحی تکرارنشدنی/ چهار سال از عروج سلطان الذاکرین گذشت

سلیم موذن زاده اردبیلی؛ مداحی تکرارنشدنی/ چهار سال از عروج سلطان الذاکرین گذشت