مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:502020-11-22سياسي

سناتور جمهوریخواه با اعلام شکست ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت


اعتراض ها و شکایت های ترامپ علیه نتایج انتخابات در ایالت های مختلف یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود و هم حزبی هایش نیز از او دست شسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، بات تامی سناتور جمهوریخواه ایالت پنسلیوانیا در مجلس سنای آمریکا تأکید کرد که همه گزینه های حقوقی در دسترس دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا برای اعتراض به نتایج رای گیری دراین ایالت بی نتیجه مانده است.

تامی که از سال 2010 کرسی این ایالت در مجلس سنا را در اختیار دارد پس از آن که ماتیو براون قاضی فدرال با صدور حکمی همه شکایت های ستاد انتخاباتی ترامپ برای ابطال میلیون ها رای پستی در ایالت پنسیلوانیا را رد کرده بود با صدور بیانیه ای تأکید کرد که گزینه های حقوقی ترامپ برای اعتراض به نتایج رای گیری راه به جایی نبرده است.

تامی تأکید کرد که این حکم قضایی در چارچوب سلسله شکست های قضایی صادر شده است که ستاد انتخاباتی ترامپ برای بازنگری در نتایج رای گیری متحمل شده است.

این سناتور جمهوریخواه تأکید کرد که این تحولات و نتایج به دست آمده در سراسر کشور تأکید می کند که جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 برنده شده است و چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سناتور جمهوریخواه با اعلام شکست ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت

سناتور جمهوریخواه با اعلام شکست ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت