مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 12:152020-11-22بين الملل

تایوان از سفر یک مقام آمریکایی به این جزیره خبر داد


وزارت امور خارجه تایوان امروز (یکشنبه) بدون دادن جزییات بیشتر تنها اعلام داشت، یک مقام آمریکایی وارد این جزیره شده و توجیه کرد که جزییات مربوط به این سفر را با توجه به این که علنی نشده اند، - تایوان از سفر یک "مقام آمریکایی" به این جزیره خبر داد وزارت امور خارجه تایوان امروز (یکشنبه) بدون دادن جزییات بیشتر تنها اعلام داشت، یک مقام آمریکایی وارد این جزیره شده و توجیه کرد که جزییات مربوط به این سفر را با توجه به این که علنی نشده اند، نمی تواند ارائه کند هر چند که یک گزارش رسانه ای درباره آمدن رییس سازمان سیا به آنجا را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، پیشتر زمانی که آلکس ایزار، وزیر بهداشت آمریکا در ماه اوت و بعد از کیت کراچ، معاون وزیرامور خارجه آمریکا در ماه سپتامبر به تایوان سفر کردند چین واکنشی خشمگینانه به این اتفاق نشان داده و جنگنده هایش را هر بار به نزدیکی این جزیره اعزام کرد.

دولت دونالد ترامپ حمایت کشورش از تایوان را از جمله با فروش های تسلیحاتی جدید افزایش داده و این سبب به صدا در آمدن زنگ خطر برای چین شده است.

وزارت امور خارجه تایوان در بیانیه کوتاهی اعلام کرد، تعاملات مکرری با آمریکا وجود داشته و ما از سفر مقام آمریکایی استقبال می کنیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان از سفر یک مقام آمریکایی به این جزیره خبر داد

تایوان از سفر یک مقام آمریکایی به این جزیره خبر داد