مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 آذر 1399 ساعت 11:552020-11-22سياسي

سرپرست جدید مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی شد


سرپرست مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری منصوب شد.

- سرپرست مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طی حکمی از سوی سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این حکم محمدصادق خیاطیان یزدی به عنوان سرپرست شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه امور فناوری و شرکت های دانش بنیان، طی این حکم شما به عنوان سرپرست شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب می شوید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به ویژه اجرای موثر و هدفمند قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان و تجاری سازی نوآوری ها و اختراعات، مورد انتظار و بهره گیری از ظرفیت های این قانون در تسهیل فعالیت این شرکت ها مبتنی بر سیاست های کلان علمی و فناوری با رویکرد افزایش سهم و نقش آفرینی آنها در اقتصاد کلان کشور مورد تاکید است.

از درگاه خداوند دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری هم راستا با سیاست ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را مسالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی شد

سرپرست جدید مرکز شرکت های دانش بنیان معرفی شد